مقالات سه گامه

آمیزه ای از کیفیت بالا و زیبایی در تشک های برن

آمیزه ای از کیفیت بالا و زیبایی در تشک های برن

کیفیت بالا و زیبایی؛ دو کلیدواژه ای که بهترین معرف برای مدل های مختلف تشک برن هستند. شب هنگام یا در ساعات بعد از ناهار که تخت و تشک شما را به سوی خود فرا می خوانند، شما قطعا انتظار دارید که بتوانید آرامشتان را بعد از کلی مشغله کار و زندگی مجدد به دست آورید یا چند برابر کنید. این تجربه استراحت بدون دغدغه و آرام، با تشک و کالای خواب استاندارد برایتان رقم زده می شود.

اگر در کنار کیفیت به جذابیت ظاهری هم اهمیت می دهید و به دنبال محصولاتی با این خصوصیات هستید، احتمالا نام برندهای زیادی را شنیده باشید که در زمینه تولید تشک های خارجی درجه یک فعالیت می کنند. حالا سوالتان این است که تفاوت کالاهای این شرکت ها با محصولات برن در چیست؟ در تولیدات این برند، از به روزترین تکنولوژی ها برای دوخت رویه ها و بهترین متریال و فنرها برای استحکام لایه های مختلف محصولات استفاده شده است. در این مطلب، به طور مفصل درباره انواع مدل های تشک شرکت برن و خصوصیات مهم و متریال آن ها برایتان توضیح خواهیم داد.

تکنولوژی های نوین و خلق رویه های درجه یک

رویه انواع تشک برن ، آمیزه ای از کیفیت بالا و زیبایی هستند. در این بخش ها، نقش دوزی های زیبایی با استفاده از نخ های استاندارد روی پارچه های گردباف درجه یک ایجاد شده است. این نخ ها و سایر نخ های به کار رفته برای دوردوزی، از الیافی درست شده اند که کیفیت خوبی دارند. این الیاف طبیعی و مصنوعی، ایجاد حساسیت نمی کنند و نرمی و لطافت خوبی به سطح خواب محصولات برن می دهند؛ اما همه این ها در کنار تکنولوژی های نوین، خلق کننده رویه های عالی تشک های شرکت برن هستند و صد البته بر استاندارد بودن سطح خواب آن ها هم تاثیر می گذارند.

بخشی از نوین ترین تکنولوژی های استفاده شده برای تولید رویه کالاهای خواب این برند، عبارت هستند از:

  • Clean: کیلین، انواع آلرژی ها و بیماری های تنفسی مانند آسم را از شما دور می کند.
  • SKIN+: مراقبت از پوست، برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد. به همین جهت، برای رویه تشک های مختلف برن از اِسکین پِلاس استفاده می شود تا نیاز افراد به اِستعمال کِرِم های آبرسان و لوسیون های نرم کننده کاهش یابد.
  • Biaxial: این تکنولوژی، به ارمغان آورنده هماهنگی تشک با فشار بدن شما و یک خواب راحت است.
  • Cairfull: تهویه بهتر، تنظیم رطوبت، منعطف بودن و راحتی، هدیه ای است که کِرفول به شما می دهد.
  • Fresche: محافظت از بدن شما در برابر میکروب و باکتری، بر دوش فِرِش گذاشته شده است.
  • Thermic: تنظیم نوسانات دمایی بدن (سرد و گرم شدن مداوم شما)، وظیفه ای است که بر دوش تِرمیک می باشد. این تکنولوژی موجود در پارچه رویه، این کار را به نحو احسن انجام می دهد.
  • Restreto: رِستِرِتو هم رویه نرم و لطیف در اختیارتان می گذارد و سبب خشک شدن سریع و جذب رطوبت با سرعت بالا می گردد.

آمیزه ای از کیفیت بالا و زیبایی در تشک های برن

  • Bugshield: باگ شیلد، خود را سپر بلای شما در برابر حمله حشرات موذی مانند ساس و نیز آلودگی ها می کند.
  • Sensapole: جذب انرژی و گرما، ذخیره سازی آن ها و آزاد کردنشان در زمان نیاز، کاری است که Sensapole انجام می دهد. زمانی که سردتان می شود، گرما توسط پارچه رویه آزاد شده و وقتی گرمتان است، حرارت بدن جذب میکروکپسول های رویه می گردند.
  • Nanobionic: بهبود دادن گردش خون در بدن، کم شدن خستگی و ممانعت از سرد شدن نوک انگشتان دست و پا، بر عهده تکنولوژی انرژی زای نانوبایونیک گذاشته شده است.

دنیایی از متریال با کیفیت درون تشک های برن

عمده تولیدات این شرکت، در دسته تشک طبی فنری و طبی قرار می گیرند. بهترین متریال خارجی و مطابق با استانداردهای روز دنیا، درون این کالاها تعبیه شده اند. این مواد اولیه، تقسیم می شوند به: فوم، اسفنج، فنرها، فریم فلزی دور فنرها، الیاف مختلف، عایق های صوت، تنظیم کننده های دما و غیره.

از اسفنج ها شروع می کنیم. اسفنج های با دانسیته 35 و 30 و تراکم بالا که از پُرکاربردترین متریال داخل تشک های شرکت برن هستند، مزیت هایی دارند مثل: ایجاد مقاومت در برابر فشار، برگشت پذیری سریع و طول عمر بالای فنرها. اسفنج 8 میل نیز در برخی از کالاهای برن به کار می رود که مزایایی دارد همچون: ایجاد عایق صدا، رطوبت، حرارت و برودت، ایجاد انعطاف و مقاومت در برابر ضربه، حفظ کیفیت بالای تشک ها به دلیل ضد آب بودن.

حالا برسیم به فوم ها؛ PE، پلی اورتان، HR، مموری فوم و بیوفوم، در لایه های داخلی محصولات برن مورد استفاده قرار می گیرند. فوم PE، یک عایق حرارتی و رطوبتی عالی در محصولات ایجاد می کند. مموری فوم، در اثر برخورد حرارت بدن شکل اولیه خود را از دست داده و با نقاط مختلف بدن سازگاری پیدا می کند. این فوم، باعث حذف نقاط فشار شده و توانایی تغییر شکل تشک متناسب با فُرم بدن (ویسکوزیته) و حفظ شکل سطح خواب تحت فشار را افزایش می دهد. فوم HR، انعطاف پذیری بالا در برابر فشار دارد و وقتی وزن از روی ان برداشته می شود، بلافاصله به حالت اولیه خود باز می گردد. فوم سرد پلی اورتان، در برابر عوامل کششی و ارتجاعی، مقاومت خوبی دارد. بیوفوم که منافذ به هم پیوسته دارد، یک عایق حرارتی است و جذب رطوبت خوبی دارد. قابلیت تنفس این فوم بالاست و به سبب گردش هوایی که ایجاد می کند، از شدید شدن زخم بستر جلوگیری می نماید.

الیاف استاندارد به کار رفته در انواع تشک طبی و طبی فنری برن، شامل این موارد هستند: الیاف رولی فشرده، الیاف مخصوص برای لایه دوزی، الیاف هالو، الیاف ترموباند. الیاف رولی فشرده، مستقیما به پارچه ها دوخته می شوند تا ایجاد خاصیت تنفس پذیری نمایند و سازگاری رویه با پوست را افزایش دهند. الیاف مقرون به صرفه مخصوص لایه دوزی، ضد بو و تعریق هستند و شست و شوی راحت، مقاومت در برابر رطوبت و قارچ و کپک، وزن و حجم کم، نرمی و لطافت، مقابله با حساسیت و طول عمر بالا را برای محصولات فراهم می کنند. الیاف مصنوعی هالو، برگشت پذیری بسیار بالایی دارند و می توانند گرما را درون خود نگه دارند. الیاف ترموباند با قابلیت انتقال دمایی که دارند، خنکی مطبوعی را در سطح خواب تشک در زمان استراحت ایجاد می کنند.

نمد فشرده صنعتی برای کنترل ارتعاش بیش از حد فنرها و جلوگیری از سر و صدا، اسپان باند برای ایجاد عایق صوتی و حرارتی و انعطاف پذیری زیاد، سوپاپ هوا به جهت ایجاد تهویه، فریم فولادی با هدف محافظت از دیواره ها و فنرها و ترموفلت به منظور ایجاد سطح خواب نسبتا گرم و مسطح، از دیگر اجزایی هستند که در تشک های خارجی شرکت برن وجود دارند.

آمیزه ای از کیفیت بالا و زیبایی در تشک های برن

برای اینکه آمیزه ای از کیفیت بالا و زیبایی در تشک های برن باشد، مطمئنا باید فنرهای با کیفیت در هسته مرکزی کار گذاشته شود. فنرها چه بونل باشند و چه پاکتی، اجزای اصلی و موثر در شکل ظاهری و کیفیت محصولات هستند. فنرهای Bonnell یا متصل، در هم تنیده می شوند و تکان و حرکت سطح خواب را افزایش می دهند. فنرهای Pocket یا منفصل، جداگانه و درون استوانه هایی قرار گرفته و سر و صدا و تکان کمتر دارند. فنرهای متصل که گاهی به صورت میکرو تولید می شوند، هوا را از خود بهتر عبور می دهند. فنرهای پاکتی که حالت طبی دارند و برای تشک های دو نفره مناسب هستند، گاهی به شکل زون دار 5 و 7 ناحیه ای در تشک های تولید شده توسط برن قرار می گیرند؛ یعنی 5 و 7 نقطه اصلی برای تنظیم فنرها در نظر گرفته می شود تا سفتی و نرمی ایده آل در محصول ایجاد شود.

درجه سفتی انواع تشک

تشکهای مختلفی که توسط این شرکت تولید می شوند، دارای درجه سفتی و نرمی متفاوتی هستند که با توجه به مدل و متریال هر مدل تعیین می شود. در زیر، نام برخی از کالاهای خواب برن به همراه درجه سفتی آن ها را برای شما آورده ایم:

  • ارتوپدیک مموری (بدون فنر): از یک سمت 6 و از سمت دیگر 7
  • هارد ارتوپدیک: 6 از 7
  • کاسپر پلاس: 6 از 7
  • تری زد: 6 از 7
  • امگا: 6 از 7
  • لاکچری: 5 از 7
  • زئوس: 5 از 7
  • ماکسی فرش: 5 از 7
  • هیبرید: 5.5
  • گلدن برن: 5 از 7
  • دبل استایل: از یک سمت 4.5 و از سمت دیگر 6
  • الیزابت PSF: 4.5
  • راتا: 4.5 از 7
  • زوما: 4 از 7
  • برلینا مموری: 3 از 7
  • برلینا: 3 از 7

و غیره.

ویژگی های تشک های تولید شده توسط شرکت برن

هر کدام از کالاهای خوابی که این برند تولید کرده، خصوصیات منحصر به فرد دارند. در ادامه، درباره تعدادی از مدل های طبی و طبی فنری تشکها و ویژگی هایشان برایتان توضیح مختصری می دهیم:

  • زوما: محصولی دارای فنرهای مخصوص و سطح خواب نسبتا سفت است؛ در نتیجه همزمان حالت ارتجاعی و خواص درمانی دارد. لایه های مستحکم حاوی ترموفلت تقسیم فشار و الیاف آنتی آلرژی و آنتی باکتریال آن، بستر خواب فوق العاده ای را برای یک خواب پر از آرامش آماده می کنند.
  • هیبرید: این کالای خواب، درجه سفتی بالایی دارد و درون آن، بهترین فنرهای بونل میکرو و فوم پلی اورتان با دانسیته ۳۰ کیلوگرم قرار گرفته است. به افرادی که دچار کمر درد شدید هستند، توصیه می شود از این محصول استفاده کنند.
  • کاسپر پلاس: فنرهای بونل اسپرینگ ریزبافت و میکرو، در هسته مرکزی این تشک تعبیه شده اند. این فنرها که درون فریم فلزی هستند به همراه لایه های تقسیم فشار، کالای خوابی با دوام بالا و بستر نسبتا سفت و ارتوپدیک در اختیار شما قرار می دهند. یک پد با ضخامت مناسب، روی محصول قرار دارد. در یک سمت آن، یک محفظه مخفی مانند صندوقچه برای نگهداری از اشیای با ارزش شما وجود دارد.
  • لاکچری: این محصول مقرون به صرفه و سفت، مناسب برای افرادی است که آسایش و راحتی در خواب برایشان مهم است. فنرهای متصل و فوم پلی اورتان 30 کیلوگرمی، هدیه دهنده خوابی آرام به شما می باشند.
  • تری زد: یک تشک تمام طبی است که هیچ فنری در آن استفاده نشده و دو حالته می باشد؛ یعنی امکان استفاده از دو طرف آن را دارید. در اسکلت مرکزی آن، فوم سرد فشرده تعبیه شده است که آسایش بخشی زیادی دارد.

آمیزه ای از کیفیت بالا و زیبایی در تشک های برن

  • برلینا مموری: قابلیت استفاده از دو طرف این محصول که حالت ارتجاعی ندارد، برای شما فراهم شده است. این کالای خواب، 15 قسمت و لایه دارد. در هسته مرکزی آن، پاکت اسپرینگ زون دار ۵ ناحیه ای برای حفاظت از قسمت های مختلف بدن و جلوگیری از حرکات غیر عادی در موقع خواب کار گذاشته شده است. این محصول، دارای بالاترین تاییدیه و استانداردهای روز اروپا می باشد.
  • برلینا S/H: محصولی راحت و زیبا است که از همان اولین استفاده، احساس نشاط و خواب رضایت بخش برایتان به ارمغان می آورد. فنرهای منفصل لفاف دار، در هسته مرکزی این محصول دوطرفه وجود دارد. سمت نرم آن، حدودا 30 درصد نرمتر از طرف دیگر است.
  • ماکسی فرش: یک تشکچه یا پد راحت با رویه نرم، روی تشک قرار دارد که متناسب با آناتومی بدن است. این محصول کاملا طبی، تمامی مهره های گردن و کمر را در یک راستا نگه می دارد. این محصول سفت، حالت ارتجاعی ندارد.
  • بامبو: سیستم فنری پیشرفته استفاده شده، باعث می شود که این محصول از استانداردهای ارتوپدیک برخوردار باشد. از این رو، مناسب برای استفاده افراد دارای کمردرد است و بهترین سطح اتکاء را برای گودی کمر ایجاد می نماید. این کالای خواب، حالت ارتجاعی زیاد ندارد و دارای سطحی تقریبا سفت است.
  • زافیرو مموری: در بخش بالایی این محصول، مموری فوم با دانسیته بالا وجود دارد که باعث کاهش فشارهای عصبی و آسایش بیشتر شما می شود. همچنین حذف نقاط فشار و رفع خستگی و افزایش گردش خون در بدن را هم به دنبال دارد. شما امکان استفاده از دو طرف این تشک هتلی لوکس راحت و استاندارد را دارید.
  • بلو اسکای: ارتفاع این تشک در بین محصولات برن، از بقیه بیشتر است. لایه های مستحکم و ارتوپدیک، در داخل محصول و پارچه گردباف نقش دوزی شده و الیاف آنتی آلرژی و آنتی باکتریال رویه، خواب راحت برای همه به ارمغان آورده و تنش را از افراد دور می کنند.
  • هارد ارتوپدیک: شادی و نشاطی که در ابتدای روز حس می کنید را باید مدیون خوابیدن روی این محصول باشید. قابلیت استفاده از دو طرف آن برای شما وجود دارد. این محصول، دارای بیوفوم برای کاهش فشار و فنرهای منفصل مولتی میکرو و مناسب برای درمان کمردرد خفیف و کاهش درد عضلات است.
  • ارتوپدیک مموری: جدیدترین تکنولوژی های دنیا جمع شده اند تا بهترین کالای خواب را در اختیار مشتری ها قرار دهند. فوم های فشرده مشبک با طول عمر زیاد و مموری فوم با دانسیته بالا، همواره خوابی آسوده و راحت را به شما هدیه می دهند. خرید این کالای خواب یعنی با یک تیر دو نشان زدن؛ چون دو طرفه است. در یک طرف، درجه سفتی 6 و در طرف دیگر، درجه سفتی 7 دارد.
  • اوت لست: جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های نساجی اروپا، در این محصول به کار رفته است. قابلیت کاهش فشار و افزایش کیفیت خواب، مواردی است که به واسطه وجود تکنولوژی مموری فوم ناسا در محصول ایجاد شده است. تعبیه فنرهای منفصل فوق العاده ریز و حساس، مقاومت بالا و شکل گیری صحیح سطح خواب بر اساس فُرم بدن را به ارمغان آورده اند و مانع از گرفتگی و کوفتگی بدن بعد از خواب می شوند.
  • الیزابت PSF: روی این کالای خواب، یک پد از جنس بیوفوم لاتکس و مموری فوم قرار دارد که با استفاده از تکنولوژی خاص گیاهی تولید شده است. کاهش درد عضلانی و فشارهای عصبی، بالا رفتن کیفیت خواب، گردش عادی خون در بدن و جلوگیری از خواب رفتگی و کرخت شدن اعضای بدن، مزیت هایی است که با خوابیدن روی این محصول به دست می آورید.

و غیره.

همه این محصولات، 2 سال گارانتی برای تعویض هسته مرکزی تشک و خدمات پس از فروش دارند و در سایزهای زیر به فروش می رسند:

  • 90*200
  • 120*200
  • 140*200
  • 160*200
  • 180*200
  • 200*200
  • 200*220

سخن آخر

تشک خوب، تضمین کننده سلامتی شماست؛ چون خواب با کیفیت نداشتن، خود از عوامل بیماری زا و مشکل آفرین برای بدن شماست. در صورتی که قصد خرید تشک با کیفیت و دارای استانداردهای روز دنیا را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات برن در سایت سه گامه دیدن نمایید و بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب کنید. فروشگاه ما به عنوان یکی از نمایندگی های اصلی فروش این برند، مفتخر است تا با ارائه مشاوره پیش از خرید به شما در راه انتخاب بهترین کالای خواب کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *