سفارشی سازی محصولات

هر فردی در زندگی، تجربه خرید وسایل و لوازم  برای خانه خود را دارد. گاهی در حین خرید، فرد با چالش هایی مواجه می شود. از جمله مهم ترین این چالش ها، پیدا کردن وسیله ای است که هماهنگی خوبی با سایر وسایل و با دکوراسیون داخلی محیط داشته باشد. اگر وسایل را به صورت ست خریداری کنید، مشکل هماهنگی برطرف می شود. اما ممکن است شما بخواهید فقط یک وسیله را برای منزل یا محیط کار خود تهیه کنید. در این صورت، نیاز دارید که این وسیله را با طرحی و رنگی مشابه سایر لوازم خانه سفارش دهید. اینجاست که باید به سراغ فروشگاهی بروید که به شما خدماتی تحت عنوان «سفارشی سازی» ارائه دهد. سفارشی سازی علاوه بر اینکه باعث می گردد بتوانید وسایل را به لحاظ طرح و رنگ با یکدیگر ست کنید، سبب می شود که شما بتوانید سفارش ساخت وسایل مورد نیاز خود را بر اساس فضای خالی موجود در محیط خانه یا محل کارتان بدهید.

یک مثال در این باره، موضوع را برای شما روشن و واضح خواهد کرد. تصور کنید که دَه سال پیش یک سرویس خواب خریدید و به دلیل کوچک بودن اتاق خواب خود، از خرید میز پاتختی آن صرف نظر کردید. حالا که به یک خانه با اتاق خوابی بزرگتر نقل مکان کرده اید، دوست دارید که یک یا دو میز پاتختی داشته باشید. به احتمال زیاد اگر به فروشگاهی که سرویس خواب را از آن خریدید یا هر فروشگاه دیگری بروید و درخواست خرید میز پاتختی مورد نظر را داشته باشید، با این پاسخ مواجه می شوید که: «این مدل، قدیمی شده و دیگر تولید نمی شود.» اما ناامید نشوید. بیشتر تولید کننده ها و عرضه کننده ها به جهت تکریم و احترام به مشتریان، درخواست آن ها برای ساخت محصولات سفارشی را بی پاسخ نمی گذارند. بنابراین شما می توانید با نشان دادن عکسی از وسایل اتاق خواب خود، از آن ها بخواهید که میز پاتختی دلخواه شما را با مدل و طرح و رنگی مشابه سایر اقلام اتاق خواب و با هر اندازه ای که دوست دارید، بسازند.

فروشگاه اینترنتی سه گامه، به مبحث سفارشی سازی اهمیت زیادی می دهد. مشتریان گرامی و عزیز ما، می توانند بیشتر محصولات ما را مطابق با سلیقه و نیاز خود تهیه نمایند. کلیه محصولات چوبی و حتی برخی کالاهای خواب ما، قابلیت ساخت سفارشی را دارند.

موارد سفارشی سازی محصولات چوبی فروشگاه اینترنتی سه گامه، منحصر به سفارش ساخت بر اساس اندازه مورد نیاز مشتری نیستند. بلکه شما می توانید با ارسال عکسی از محصولاتی که می خواهید با محصول ما سِت شود یا حتی با ارسال عکس از محصولی که در وبسایت ما نیست، سفارش ساخت وسیله دلخواهتان را بدهید. تولید کنندگان، محصول مورد نظر شما را با بهترین کیفیت و دقیقا مطابق با سلیقه شما می سازند.

سفارشی سازی کالاهای خواب موجود در وبسایت سه گامه، حالت های مختلفی دارند. مثلا در زمینه تشک و ملحفه ها، شما می توانید سفارش ساخت تشک با ابعاد دلخواه خود را دهید (اگر ابعاد مورد نظرتان جزء ابعاد استاندارد نیست). در زمینه سرویس های روتختی، شما علاوه بر اندازه و ابعاد می توانید طرح دلخواه خود را نیز سفارش دهید. مثلا اگر بخواهید برای کودک خود یک سرویس روتختی بخرید و طرح مورد نظرتان در میان طرح های موجود در سایت ما نیست، فقط کافی است عکس طرح دلخواهتان را برای ما بفرستید تا تولید کنندگان آن را با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مخصوص روی روتختی و روبالشی بیندازند.

شما مشتریان عزیز می توانید بعد از انتخاب محصول موجود در وبسایت سه گامه، موارد سفارشی محصول مورد نظرتان را در این قسمت یادداشت نمایید و عکس های لازم را هم ضمیمه کنید. البته همانطور که گفته شد، قابلیت ساخت سفارشی محصولاتی که در وبسایت ما نیستند نیز وجود دارد. پس از ثبت درخواست، کارشناس ما با شما تماس گرفته و درخواست دریافت اطلاعات و توضیحات تکمیلی را از شما می نماید. در نهایت و بعد از ثبت کامل اطلاعات و توضیحات تکمیلی، سفارش ساخت محصول شما به تیم تولید داده می شود و محصول شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت، تحویل داده می شود.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی و یا در صورت تمایل به مشاوره تلفنی، می توانید با شماره های 02144038424 و 09122069553 تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با سه گامه مراجعه نمائید.

 

برای اطلاع بیشتر ما از طرح دلخواهتان عکس مورد نظر را در فرم زیر ارسال نمائید.