مقالات سه گامه

خرید اقساطی میز و صندلی گیمینگ

خرید اقساطی میز و صندلی گیمینگ

احتمالاً همه گیمرها به این موضوع اعتقاد دارند که ابزار و تجهیزات مخصوص گیمینگ مثل میز و صندلی، کمک زیادی به آن ها در داشتن تجربه عالی در زمان انجام بازی های رایانه ای می کند. این دو، متفاوت از میز و صندلی های اداری یا خانگی طراحی می شوند. اگر راحتی و حالت مناسبی برای بدن ما در زمان انجام گیم های کامپیوتری وجود نداشته باشد، تمرکز ما روی بازی ها کم می شود. یکی از موانعی که به احتمال زیاد سد راه شما برای داشتن این دو وسیله ضروری می شود، گران بودنشان و نداشتن بودجه کافی برای خریدنشان است. اما بدانید که این مسئله، امروزه غیر قابل حل نیست. شما با استفاده از امکان خرید اقساطی میز و صندلی گیمینگ که توسط بسیاری از فروشگاه ها فراهم شده است، می توانید محصولات دلخواهتان را در اختیار داشته باشید.

نکات قابل توجه برای انتخاب میز و صندلی گیمینگ مناسب

برای اینکه بتوانید محصولاتی با کیفیت بالا انتخاب نمایید، باید هنگام خرید قسطی میز و صندلی گیمینگ به فاکتورهایی توجه کنید مانند:

  1. محل قرارگیری میز و صندلی: افتادن نور در نمایشگرها، می تواند مخل فعالیت های گیمر باشد؛ از گذاشتن میز و صندلی در جایی که نمایشگر را در معرض نور لامپ ها یا نور طبیعی قرار می دهد، خودداری نمایید. ضمنا در محیط هایی که به صورت اشتراکی استفاده می شوند مانند گیم نت و اتاق خواب مشترک بین دو یا چند نفر، محل قرارگیری میز و صندلی باید طوری باشد که رفت و آمد دیگران باعث ایجاد مزاحمت برای گیمر نشود.
  2. قابلیت تنظیم پشتی در صندلی: تکیه گاه صندلی های گیمینگ، نقش مهمی در حفظ سلامت ستون فقرات ما دارند. بهتر است این بخش از آن ها، حتماً دارای قابلیت تنظیم زاویه باشند تا در صورت خستگی بتوانیم تکیه دهیم و در وضعیتی راحت باشیم. به طور کلی، صندلی مخصوص گیمینگ باید بدن شما را در موقعیت ایده آل و سرشار از آرامش نگه دارد. وقتی به قصد خرید قسطی میز و صندلی گیمینگ به یک فروشگاه می روید، دقت کنید که زاویه پشتی برخی از صندلی های گیمینگ تا 180 درجه هم قابل تغییر است و شما به حالت خوابیده نیز قادر به استفاده از آن ها می باشید.
  3. قابلیت تنظیم ارتفاع در میز: زمانی که اقدام به خرید اقساطی میز و صندلی گیمینگ می کنید، سعی کنید هم میز شما دارای قابلیت تنظیم ارتفاع باشد و هم صندلی تان. اگر فقط صندلی تان این امکان را داشته باشد و ارتفاع آن را پایینتر یا بالاتر از سطح میز تنظیم کنید، نمی توانید زاویه دید خود را به درستی با نمایشگر هماهنگ نمایید. صندلی و میز شما باید از نظر ارتفاع، کاملاً هماهنگ عمل کنند.
  4. ابعاد مناسب میز گیمینگ: وقتی قصد خرید اقساطی میز و صندلی گیمینگ را دارید، حتماً به دنبال میزی باشید که طول و عرض متناسب با نیازهای شما و البته محیط قرارگیری اش داشته باشد. اگر طول و عرض آن ها خیلی کم باشد، شما امکان قرار دادن تمامی لوازم مورد نیاز خود را روی آن ها نخواهید داشت. توجه داشته باشید که تجهیزات گیمینگ ممکن است در طول زمان افزایش یابند. لذا با توجه به ابعاد محیط خود، بزرگترین میزی که می توانید را انتخاب کنید تا برای لوازم مورد نیازتان در آینده هم جا داشته باشد. عرض میز، باید آنقدری زیاد باشد که نمایشگر در فاصله مناسب نسبت به چشمان شما قرار گیرد. اگر از چندین مانیتور استفاده می کنید، ابعاد طولی صفحه میز را متناسب با آن ها انتخاب نمایید. زمانی که می خواهید میز و صندلی گیمینگ را اقساطی بخرید، سعی کنید محلی هم برای گذاشتن ظرف تنقلات و لیوان نوشیدنی ها هم در نظر بگیرید؛ چون مطمئناً حین بازی گرسنه و تشنه خواهید شد. اگر اتاقتان فضای کافی ندارد، می توانید از میزهای تاشو استفاده کنید. 
  5. دوام بالا و استحکام زیاد بدنه: شما باید اطمینان حاصل کنید بدنه میز و صندلی مخصوص گیمینگ انتخابی تان، از متریال با کیفیت ساخته شده باشد. فلز و چوبی که به کار می رود تا بدنه این محصولات ساخته شوند، باید از بهترین نوع باشند. در هنگام خرید اقساطی میز و صندلی گیمینگ، توجه داشته باشید که غیر از موارد نام برده شده، این اجزاء و متریال هم در ساخت میز و صندلی ها استفاده می شوند: پلیمر برای دسته صندلی و رویه چرخ های آن، فوم برای نشیمن و پشتی صندلی، پارچه یا چرم برای رویه نشیمن و پشتی، ریل برای کشوهای میز و غیره.خرید اقساطی میز گیمینگ
  6. روکش با کیفیت صندلی: قابلیت تنفس (برای جلوگیری از تعریق) و مقاومت در برابر پارگی و آسیب، از شاخصه های یک رویه ایده آل برای صندلی گیمینگ هستند. در مدل ها مدرن این محصول، از روکش توری به جهت وجود گردش هوای بیشتر استفاده می شود.
  7. فوم استاندارد صندلی ها: صندلی های گیمینگ، باید نرم و راحت باشند. لذا در ساخت آن ها، از فوم های با تراکم بالا (برای جلوگیری از تغییر شکل و ایجاد ناهمواری در اثر استفاده مکرر) و خاصیت خنک کنندگی استفاده می شود. برای داشتن تجربه خوب از خرید قسطی میز و صندلی گیمینگ، حتماً صندلی ای بخرید که فوم سرد درجه یک را در این بخش هایش به کار بُرده باشند: نشیمن، پشتی و حتی دسته ها.
  8. وجود بالشتک در صندلی: صندلی گیمینگ حرفه ای، در بخش تکیه گاه سر و گردن و نیز کمر، دارای کوسن های کوچکی از نوع جدا شونده است. این بالشتک های طبی، از همان فومی پُر می شوند که در بخش های نشیمن و پشتی استفاده می شوند و رویه مشابه آن ها را هم دارند. آن ها را در صندلی تعبیه می کنند تا مانع از بروز درد در کمر و گردن، خالی ماندن گودی کمر، ایجاد خستگی و بیرون زدن دیسک در بدن شما در اثر نشستن های طولانی مدت شوند. اگر هم زمانی دوست نداشتید از آن ها استفاده نمایید، امکان جدا کردنشان را دارید. انتخاب چنین صندلی ای در زمان خرید اقساطی میز و صندلی گیمینگ، به نفع شما است.
  9. رنگ و طرح جذاب: برای اینکه تجربه خوبی از خرید قسطی میز و صندلی گیمینگ داشته باشید، حتما سعی کنید این دو را با طرحی و رنگی جذاب سفارش دهید. مهم است که هماهنگی رنگی بین خود آن ها و نیز بین آن ها و دیگر وسایل محیط مورد نظر وجود داشته باشد. تطابق رنگی بین میز و صندلی گیمینگ را به وسیله رنگ روکش صندلی و رنگ چراغ های LED میز، می توان ایجاد کرد. این ست بودن در هنگام بازی های آنلاین گروهی، جلوه خوب و حرفه ای از اتاق مخصوص گیمری را در معرض دید دیگر بازیکن ها می گذارد.
  10. قیمت: پیش از اقدام به خرید اقساطی میز و صندلی گیمینگ، باید از عوامل موثر بر قیمت محصولات دلخواه خود اطلاع داشته باشید. ابعاد، نوع طراحی، ترکیب رنگ و جنس رویه، ترکیب رنگ و جنس بدنه میز و صندلی، تعبیه بالشتک های طبی در صندلی، قابلیت تنظیم ارتفاع میز و صندلی، تعبیه سیستم های اتصال از طریق بلوتوث یا اسپیکر در بدنه میز و صندلی و وجود امکان ماساژ در صندلی، فاکتورهای افزایش یا کاهش قیمت این دو وسیله می باشند.خرید اقساطی میز و صندلی گیمینگ
  11. مدل صندلی گیمینگ: در حالت عادی، صندلی های گیمینگ با طراحی ای نسبتاً نزدیک به صندلی میز کامپیوتر یا میزهای اداری و در مدل های فانتزی روانه بازار می شوند. اما انواع مدرن این محصول، دستخوش تغییراتی شده اند و گاهی بدون پایه هستند؛ آن ها را با نام پلتفرم گیمینگ می شناسند. زمانی که اقدام به خرید قسطی میز و صندلی گیمینگ می کنید، بدانید که این مدل صندلی ها از صندلی های معمولی گیمری گران تر هستند.
  12. توجه به مزاحم نبودن کابل ها: کابل های تجهیزات الکترونیکی، اجزاء ضروری آن ها هستند و اغلب در سطح میز، پشت آن یا زیر آن پراکنده می شوند. ممکن است حین بازی، دست یا پای شما به آن ها گیر کند و باعث قطع آن ها شوید. این یعنی فاجعه! در هنگام خرید قسطی میز و صندلی گیمینگ، سراغ میزهایی بروید که در قسمت های مختلف صفحه یا دیواره ها بُرش هایی برای عبور سیم ها دارند. نصب تجهیزات خانه هوشمند مثل پریز، شارژر وایرلس و سیستم صوتی هوشمند به بدنه میز، ایده خوبی است و شما را از شر مزاحمت از سیم های متعدد راحت می نماید. همچنین می توانید روی دیوارها داکت نصب کنید و برخی سیم ها را از داخل آن ها عبور دهید تا در دست و پای شما نباشند.

از کدام فروشگاه ها، امکان خرید اقساطی میز و صندلی گیمینگ را دارم؟

فروشگاه های سراسر کشور، اقدام به فروش انواع لوازم چوبی خانه و محیط های اداری و تجاری اعم از میز گیمینگ و صندلی گیمینگ به صورت قسطی می کنند. فروشگاه اینترنتی سه گامه برای رفاه حال گیمرهای حرفه ای و آماتور عزیز، با مجموعه «ازکی‌وام» برای فروش اقساطی کالا همکاری می نماید. برای اطلاع از شرایط خرید به این شیوه، اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *