خرید اقساطی از «ازکی‌وام»

خرید قسطی، مهمترین خواسته برخی مشتریان است. به همین منظور و در جهت احترام به خریداران گرامی، فروشگاه اینترنتی سه گامه با همکاری شرکت «ازکی‌وام» این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید با انجام مراحل لازم هزینه محصولات را در چند نوبت پرداخت کنید.

«ازکی‌وام»، یک پلتفرم است که راهکارهای مالی و خرید اعتباری از طریق طرح ‌های متنوع را در اختیار شما عزیزان ارائه می دهد تا بتوانید انواع کالا و خدمات را با استفاده از طرح ‌های اعتباری متنوع و بدون نیاز به ضامن، به صورت اقساطی بخرید.

چطور کالای مورد نیازم را به صورت قسطی بخرم؟

بعد از ثبت نام و ورود به سایت «ازکی‌وام»، ابتدا به پنل کاربری رفته و روی «درخواست اعتبار» کلیک کنید. 

پس از اینکه اعتبار شما فعال شد،  از کادر «جستجو» یا بخش فروشگاه ها می توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. مثلا اگر قصد خرید تخت دارید، در کادر مربوطه کلمه تخت خواب را بنویسید و به دسته بندی «لوازم خواب» بروید. بعد از انتخاب کالای مورد نظر، به سایت فروشگاه بروید و در مرحله آخر پرداخت، گزینه «پرداخت اعتباری مشتریان ازکی‌وام» را انتخاب نمایید.

سقف اعتبار «ازکی‌وام»

سقف اعتبار تعلق گرفته به کاربران برای خرید قسطی کالاها از فروشگاه های در حال همکاری با «ازکی‌وام»، 75 میلیون‌ تومان است. 

محاسبه گر میزان اقساط

بعد از اینکه گزینه «دریافت اعتبار» را در صفحه کالای مورد نظرتان در سایت از‌کی‌وام انتخاب کردید، به صفحه ای منتقل می شوید که در آن مبلغ درخواستی و مدت زمان بازپرداخت را باید معین کنید. با توجه به قیمت کالا و بانک انتخابی، مبلغ قسط های هر ماه شما مشخص می گردد.

مابه‌التفاوت خرید نقدی و قسطی، به چه معناست؟

مسلما خرید کالاها به صورت نقد و اقساط، در قیمت نهایی محصول تفاوت ایجاد می کند. زمانی که شما گزینه پرداخت اعتباری ازکی‌وام را انتخاب می کنید، درصدی از مبلغ خرید شما محاسبه می‌ شود که باید در هنگام خرید کالا به صورت نقدی پرداخت شود. وقتی مراحلی که در پاراگراف قبل گفتیم را طی کنید، مبلغ مابه‌التفاوت خرید نقدی و قسطی را در صفحه محاسبه اقساط مشاهده خواهید کرد.

شرایط خرید قسطی از سه گامه

به این منظور، شما باید به سایت «از کی وام» مراجعه کرده و از طریق وارد کردن اطلاعات (اطلاعات هویتی، شماره تماس و غیره) ثبت نام نمایید.

سپس باید با وارد کردن شماره حساب بانکی متصل به شماره تلفن همراه خود، اعتبارسنجی را انجام دهید. این مرحله، به منظور بررسی عدم وجود بدهی معوقه و سایر مشکلات حقوقی انجام می شود.

در مرحله بعدی و پس از تایید اعتبارسنجی، این مدارک را باید در سایت «از کی وام» آپلود کنید: تصویر کارت ملی، تصویر شناسنامه و یک برگ چک یا سفته الکترونیکی (به عنوان ضمانت) جهت استعلام.

پس از بررسی مدارک و در صورت تایید شدن آن ها، حساب کاربری شما فعال می شود. حالا می توانید با خیال راحت، محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه «سه گامه» انتخاب کنید. زمان شروع پرداخت اقساط، بر اساس تاریخ خرید شما محاسبه می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید اقساطی با استفاده از اعتبار «ازکی‌وام»، روی این لینک کلیک کنید: چگونه از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام، خرید اعتباری انجام دهیم؟

برای شروع پروسه دریافت اعتبار و خرید، به این بخش مراجعه کنید: ورود و ثبت نام

مراحل ثبت نام در ازکی وام

خیر. شما می‌توانید تمامی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی سه گامه را به صورت اقساطی خریداری کنید.

با توجه مبلغی که از پلتفرم خرید اقساطی دریافت می‌کنید می‌توانید یک یا چند کالا را به صورت همزمان خریداری کنید.

در زمان درخواست اعتبار مشخص می‌شود که چه مقدار سود به مبلغ قسط‌های شما افزوده می‌شود. این مبلغ سود به نوع کالایی که شما خریداری می‌کنید و قیمت آن بستگی دارد.

می‌توانید مبلغی را که در نظر دارید به صورت اقساطی پرداخت نمایید وارد کرده و مابقی را از طریق درگاه بانکی یا از کیف پول خود پرداخت نمایید.

اگر در پروسه خرید اقساطی سوالی یا مشکلی داشتید می‌توانید با پشتیبانی تلفنی ازکی وام در ارتباط باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات سایت و مشاوره در خرید هم می‌توایند با مشاوره سه گامه در ارتباط باشید.

خیر. تمامی کالاها بدون توجه به روش خرید، با توجه به شرایط ضمانت محصول، خدمات پس از فروش دارند.