مقالات سه گامه

خرید اقساطی میز و صندلی ناهار خوری

خرید اقساطی میز صدلی ناهار خوری

خانه های مسکونی امروزی، آشیانه ای امن برای خانواده ها هستند. اما باید آن ها را برای زمانی که مهمان می آید هم آماده کرد. برای این کار، نیاز به خرید لوازم و اثاثیه برای پذیرایی از مهمان ها وجود دارد. از جمله مهم ترین اثاثیه لازم در زمان حضور مهمان ها، می توانیم به ست میز ناهار خوری اشاره نماییم که می تواند نقش یک نقطه کانونی را در بخش های مختلف خانه تان ایفا کند. البته این ست، به عنوان مکانی برای جمع شدن شما و اعضای خانواده تان نیز می باشد. قیمت زیاد این ست، شاید بزرگترین مانع بر سر راه افراد باشد و از این رو، آن ها نمی توانند محصولات دلخواه خود را بخرند. فروشندگان لوازم چوبی خانه، از این مسئله آگاهند و به همین دلیل، راهکاری پیش روی مشتری ها قرار داده اند: خرید اقساطی میز و صندلی ناهار خوری.

مزایای استفاده از ست میز نهارخوری

میز ناهار خوری و صندلی هایش، طیف گسترده ای از مزایا را دارند. علاوه بر اینکه محلی برای دور هم جمع شدن افراد در حین خوردن غذا فراهم می نمایند، حُسن های زیر را هم دارا هستند:

  • به عنوان قلب آشپزخانه شما عمل می کنند و بخشی از تمام فعالیت های قبل، حین و بعد از پخت و پز را روی میز می توان انجام داد.
  • خرید اقساطی میز و صندلی ناهار خوری، به معنی ایجاد یک مرکز گفتگو نیز است. همه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان، دور میز و روی صندلی ها نشسته و درباره یک موضوع مهم جامعه یا یک مسئله سرگرم کننده صحبت می کنند.

7 عامل مهم برای خرید قسطی میز و صندلی ناهار خوری

عوامل مهمی که باید هنگام خرید میز ناهارخوری جدید در نظر داشته باشید، عبارت هستند از:

در نظر گرفتن سَبک و طرح دلخواه

میز و صندلی ناهارخوری به عنوان یکی از نقاط کانونی، باید ایجاد هماهنگی با سایر وسایل کرده و کاملاً ترجیحات منحصر به فرد شما را منعکس کنند. بنابراین قبل از خرید قسطی میز و صندلی ناهار خوری، باید در نظر داشته باشید که به دنبال محصولاتی مینیمال و مدرن هستید یا کلاسیک؟ بدین ترتیب، مدل‌هایی را پیدا خواهید کرد که بهترین ظاهر را برای محیط ایجاد کرده و عملکردی عالی دارند.

توجه به ابعاد

قبل از خرید قسطی میز و صندلی ناهار خوری، بسیار مهم است که ابتدا اندازه های محیط مورد نظر را به طور کامل داشته باشید تا بدانید چه شکل از میز و صندلی و با چه ابعادی مناسب شماست.

اگر خانواده پرجمعیت دارید، میزبان مهمانی های بزرگ می شوید و یا به دلیل بزرگ بودن محیط سالن پذیرایی یا آشپزخانه جا زیاد دارید، حتما اقدام به خرید اقساطی میز و صندلی ناهار خوری با اندازه های بزرگ کنید. ابعاد میز را بررسی کنید تا بفهمید چه تعداد آدم می توانند دور آن بنشینند. توجه کنید که وقتی صندلی ها را بیرون می کشید تا روی آن ها بنشینید، چقدر به میزان فضای اِشغال شده در محیط اضافه می شود. برخی از صندلی‌ های غذاخوری، ممکن است فضای بیشتری را نسبت به بقیه اشغال کنند. بنابراین مطمئن شوید که فضایی هم برای آن ها در نظر می گیرید.

خرید اقساطی میز ناهار خوری

توجه به شکل میز و صندلی ها

هنگام خرید قسطی میز و صندلی ناهار خوری، به شکل میز و صندلی ها دقت کنید. میزهای ناهارخوری، معمولاً یکی از این سه نوع هستند: گرد، مستطیلی یا مربعی. میزهای گرد، برای محیط های کوچک ایده ‌آل هستند. میز مربعی، برای هر محیطی خوب است. میزهای مستطیلی، به درد محیط های بزرگ و جادار می خورند و ظاهری کلاسیک دارند. صندلی ها، متناسب با شکل میز ساخته می شوند.

متریال مورد استفاده برای ساخت محصولات

متریال مورد استفاده برای ساخت میز و صندلی غذاخوری، تاثیر زیادی بر کیفیت بالای آن ها دارد. بدنه اکثر ست میز و صندلی های ناهارخوری، از چوب ساخته شده اند. البته در برخی از میزها در بخش صفحه، شاهد وجود شیشه هم هستیم. مدل های سلطنتی این ست ها، ممکن است تزئینات سنگی یا فلزی هم داشته باشند.

همچنین لازم به ذکر است که از جنس پارچه یا چرم رویه نشیمن و تکیه گاه و فوم به کار رفته داخل این بخش ها هم نباید غافل شد. رویه ها باید مقاوم در برابر پاره شدن و خراش ها باشند. تراکم فوم، باید طوری باشد که نشیمن و پشتی را در اثر استفاده زیاد دچار ناهمواری نکند. هم رویه و هم فوم، باید خاصیت خنک کنندگی و ضد تعریق داشته باشند.

خرید قسطی میز و صندلی ناهارخوری هماهنگ با دکوراسیون

ست های کامل چوبی، باعث می شوند شما همه وسایل مورد نیاز خود را به یکباره وارد منزل کنید. از سوی دیگر، راحتی شما را در انتخاب محصولات مورد نظر به دنبال دارند. شما هم می توانید میز و صندلی با طرح های کاملاً هماهنگ با دیگر اجزای دکوراسیون بخرید و هم قادر به خرید ست با طراحی متفاوت از لوازم چوبی دیگر هستید. بدین ترتیب، یک عنصر برجسته و دراماتیک به محیط اضافه می کنید و جلوه بصری خوبی ایجاد می شود.

برای زیباتر شدن ست میز ناهارخوری و محیط قرارگیری آن، کارهای دیگری هم می توان انجام داد. بعد از خرید اقساطی میز و صندلی ناهار خوری، می توانید یک رومیزی جذاب هماهنگ با رنگ فرش یا پرده های سالن یا آشپزخانه بخرید.

خرید اقساطی صندلی ناهار خوری

کارکردهای میز و صندلی غذاخوری برای شما چیست؟

برخی از افراد، از میز ناهارخوری خود انتظارات متفاوتی دارند. میز ناهارخوری با قابلیت تنظیم ارتفاع و یا میزهای با صفحه تاشو (صفحه، بعنوان میز تحریر یا لپ تاپ به کار می رود)، تنها برای صرف وعده های غذایی کاربرد ندارند و برای دورکاری در خانه، انجام تکالیف بچه ها، ساخت کاردستی و یا انجام مراحل آماده سازی غذاها هم مناسب هستند. اینکه میز شما چقدر در برطرف کردن نیازهای شما موثر است را باید در هنگام خرید اقساطی میز و صندلی ناهار خوری مد نظر داشته باشید.

انواع ست میز و صندلی ناهارخوری در سه گامه

هنگام خرید اقساطی میز و صندلی ناهار خوری از فروشگاه ما، شما با شکل و مدل های متنوع و پرطرفدار این ست ها روبرو می شوید. در زیر، اشاره به این مدل ها می کنیم:

  1. ست میز ناهارخوری معمولی: انواع مدرن این ست ها مانند میزهای کلاسیک، دارای شکل های رایج گرد یا بیضی یا مستطیلی یا مربعی هستند. مدل های مینیمال و مدرن این ست ها، طراحی ساده تری نسبت به مدل های کلاسیک دارند. در انواع کلاسیک، خراطی و کنده کاری را در بخش های مختلف بدنه میز و صندلی ها می توان دید.
  2. ست میز ناهارخوری تبدیلی: در هنگام خرید اقساطی میز و صندلی ناهارخوری از سایت ما، ممکن است با مدل هایی مواجه شوید که قابلیت تبدیل دارند؛ یعنی با باز و بسته شدن یک یا صفحه در اطرافشان، ابعادشان دستخوش تغییر می گردد. زیر صفحه این مدل میزها، گاهی طبقه ها و کشوهایی برای ذخیره سازی لوازم تعبیه می شود. همچنین چرخ هایی برای امکان حرکت دادن راحت، زیر پایه های برخی از این میزها نصب می شود. برخی از آن ها، صندلی هایی به شکل پاف دارند.
  3. ست میز ناهارخوری کمجا: برخی از میزهای ناهارخوری که امروزه تولید می شوند، طوری هستند که جای کمی می گیرند. طراحی صندلی آن ها هم به گونه ای است که کاملا زیر میز می روند و فضا را بیهوده اِشغال نمی کنند.

نتیجه گیری

خرید اقساطی میز و صندلی ناهار خوری، باعث ایجاد محیط کاربردی و زیبا در خانه تان می شود. پس فراموش نکنید که این وسایل را در دکوراسیون منزل خود بگنجانید و موقع برپایی هر جشن و دورهمی، به نحو احسن از آن ها استفاده کنید. به دسته بندی میزهای ناهارخوری و صندلی های غذاخوری متنوع ما سر بزنید و رویای خود برای داشتن خانه ای با دکوراسیون بی نظیر را با خرید مدلی مناسب از آن ها تحقق ببخشید. ما مفتخریم که امکان خرید قسطی میز و صندلی ناهار خوری را برای شما خریداران گرامی فراهم کرده ایم. این امر مهم، طی همکاری با مجموعه «ازکی‌وام» میسر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *