مقالات سه گامه

خرید اقساطی تشک دو نفره و یک نفره

خرید اقساطی تشک دو نفره و یک نفره

برای یک خواب خوب و حفظ سلامت، باید روی یک تشک استاندارد و درجه یک خوابید. اگر تشک ما تناسبی با شرایط بدنی مان نداشته باشد، با بدخوابی مواجه می شویم. استفاده از تشک بد نه تنها به بهبود کیفیت خواب و استراحتمان کمکی نمی کند؛ بلکه بعد از بیدار شدن، بدن را دچار کوفتگی و درد می نماید. تنها مانعی که می تواند سر راه افراد قرار گیرد و اجازه ندهد آن ها کالای خواب مناسب بخرند، قیمت بالای تشک های مدرن است. برخی از آن ها با توجه به متریال فوق العاده خود، قیمتی حتی بیشتر از وسایل چوبی اتاق خواب دارند. با این حال، بدانید که این مانع امروزه از سر راه مشتری ها برداشته شده است. می پرسید چگونه؟ به راحتی و با امکان خرید اقساطی تشک دو نفره و یک نفره از برندهای مختلف.

مزیت های خرید تشک به صورت قسطی

این شیوه خرید، مزیت های زیادی را هم برای خریدار دارد و هم برای فروشنده. مزیت های خرید اقساطی تشک دو نفره و یک نفره برای مشتری، عبارت هستند از:

  1. عدم نیاز به ارائه چک یا فیش حقوقی: در سال های قبل حتما لازم بود برای تکمیل خرید از فروشگاه ها، یک شخص کارمند از نزدیکان مشتری یک برگ چک یا فیش حقوقی خود را به فروشنده بدهد. این کار، هم باعث به زحمت افتادن خریدار برای پیدا کردن یک فرد کارمند می شد و هم استرس به ضامن وارد می کرد؛ چون مطمئن نبود مشتری بتواند از پس پرداخت اقساط بربیاید. اما حالا برای خرید قسطی تشک دو نفره و یک نفره، فقط مدارک در دسترس تر مانند یک برگ چک یا سفته الکترونیکی لازم است و مشتری، دردسر زیادی نخواهد داشت.
  2. اقساط بلندمدت: برای خرید اقساطی تشک دو نفره و یک نفره، دیگر لازم نیست نگران مهلت کم برای واریز اقساط باشید. امروزه طرح های جذاب و با مدت زمان های نسبتاً زیاد برای پرداخت باقیمانده وجه کالاهای خواب وجود دارند که باعث آسودگی خاطر هر قشری از جامعه با هر درآمد می شوند.

مزیت های خرید اقساطی تشک دو نفره و تشک یک نفره برای فروشنده، عبارت هستند از:

  1. تبلیغ های مثبت برای فروشگاه: گاهی فروشنده باید برای مطرح کردن نام مجموعه کاری خود، هزینه های هنگفت بپردازد و تلاش زیادی کند. اما راه ساده تر، این است که او حتی شده برای مدتی کوتاه امکان خرید قسطی کالای خواب را برای مشتری فراهم کند. بدین ترتیب و با معرفی فروشگاه توسط خریداران به اطرافیانشان، فروشنده شاهد حضور مشتریان بیشتر در نمایشگاه و سایت اینترنتی خود خواهد بود و فروش بیشتری خواهد داشت.
  2. اطمینان از داشتن درآمد ماهانه: وقتی فروشنده اقدام به معرفی طرح هایی برای خرید قسطی تشک دو نفره و یک نفره به مشتری می کند، در حقیقت کسب درآمد خود را برای ماه های آینده تضمین می نماید. با مراجعه مشتریان بیشتر و صدور فاکتورهای با رقم های بالا، او هر ماه مبلغ زیادی را در حساب بانکی خود خواهد داشت و با کسری بودجه و درآمد برای گذران زندگی روبرو نمی شود.

نکات مهم در هنگام خرید اقساطی تشک دو نفره و یک نفره

برای اینکه بتوانید کالای خواب باب میل خود داشته باشید، باید نکات زیر را درنظر بگیرید:

  • ابعاد تخت: طول و عرض تخت و ارتفاع تاج و لبه های آن، عوامل موثر در انتخاب تشک خوب هستند. حتما پیش از خرید تشک، این ها را خوب اندازه بگیرید.
  • نوع تشک: با توجه به عادات خواب و شرایط ستون فقرات خود، باید یکی از سه نوع تشک طبی یا فنری و یا طبی فنری را انتخاب کنید. در هنگام خرید اقساطی تشک دو نفره و یک نفره، توجه داشته باشید که تشک های طبی و بدون فتنر، مطابق با ساختار ستون فقرات و بدن انسان طراحی می شوند و انعطاف پذیری کمی دارند. لذا برای افرادی که دچار مشکلات در ناحیه گردن و کمر هستند، بسیار مناسب می باشند.
  • متریال و مواد اولیه: هر کدام از سه نوع کالای خوابی که نام بُردیم، باید از متریال با کیفیتی تولید شوند مانند: اسفنج های با چگالی بالا، مموری فوم با خاصیت شکل گیری و برگشت پذیری خوب، پارچه های ضد حساسیت برای رویه، الیاف استاندارد و نخ های خوب برای دوخت رویه، فنرهای منفصل یا متصل درجه یک با مقاومت بالا در برابر فشار وزن و غیره. دقت کنید که متریال و مواد اولیه به کار رفته در ساخت تشک، بر دوام بالای آن تاثیر گذاشته و تضمین کننده سلامت بدن شما هستند. در هنگام خرید قسطی تشک دو نفره و یک نفره، به خصوص به تراکم اسفنج و فوم اهمیت زیادی بدهید؛ اگر تراکم آن ها در حد استاندارد نباشد، بعد از مدتی گود افتادن سطح خواب محصول را شاهد خواهیم بود. مسلماً خوابیدن روی چنین تشک غیراستانداردی، به مرور زمان به بدن انسان آسیب های جبران ناپذیر وارد می کند.
  • درجه سفتی ایده آل: جدا از توجه به نوع تشک، باید دقت کنید که سطح خواب آن تا چه حد سفت است یا تا چه حد نرم. برای درمان دردهای ستون فقرات، تشک های خیلی سفت باید خرید. اما افراد دارای بدن سالم، منعی برای استفاده از تشک های فنری و طبی فنری با درجه سفتی متوسط رو به نرم ندارند.

ابعاد تشک های یک نفره و دو نفره

برای داشتن تجربه خوب در زمان خرید اقساطی تشک دو نفره و یک نفره، باید از ابعاد مختلف تشک ها اطمینان کافی داشته باشید.

تشک های مناسب برای تخت های یک نفره، دارای اندازه های زیر هستند:

  • 80*180 (نوجوان)
  • 70*130 (کودک)
  • 90*200
  • 100*200
  • 120*200

تشک های مناسب برای تخت های دو نفره، دارای اندازه های زیر هستند:

  • 140*200
  • 160*200
  • 180*200
  • 200*200

فروش قسطی انواع تشک در سه گامه

فروشگاه اینترنتی سه گامه با همکاری مجموعه «ازکی‌وام»، انواع تشک یک و دو نفره خود را از طریق طرح های متنوع به فروش می رساند. این تشک های درجه یک ایرانی و خارجی، از برندهای زیر هستند:

مشتری های عزیز از سراسر کشور، می توانند از طرح های خرید اقساطی تشک دو نفره و یک نفره ما استفاده کنند. فقط کافی است در سایت «ازکی‌وام» ثبت نام کنند و مداک کامل درخواستی را بارگزاری نمایند. در این صورت، در هنگام پرداخت وجه سفارش در سایت سه گامه قادر به انتخاب گزینه مربوط به پرداخت اقساط می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *