مقالات سه گامه

خرید اقساطی تخت خواب دو نفره و یک نفره

خرید اقساطی تخت خواب دو نفره و یک نفره

یک تخت خواب با کیفیت عالی، با جای زیاد برای انبار کردن لوازم و دارای طراحی خارق العاده، تاثیر زیادی در منظم بودن و جذابیت بالای اتاق خواب ها دارد. مانعی که بر سر راه خریداران این وسیله ها قرار می گیرد، گرانی قیمت آن ها است. شما در صورتی که قصد خرید انواع یک نفره و دونفره تختها را داشته باشید، باید هزینه بالایی را بپردازید تا محصول با کیفیت ساخت خوب نصیبتان شود. قشر کارمند و بازنشسته که این روزها خرجشان بالا رفته و به واسطه وجود تورم قدرت خریدشان کاهش یافته، فقط یک راه پیش روی خود می بینند: خرید اقساطی تخت خواب دو نفره و یک نفره.

چرا خرید قسطی تخت خواب دو نفره و یک نفره؟

وقتی تصمیم می گیرید که انواع تخت خواب را به صورت قسطی بخرید، در حقیقت می توانید بدون نگرانی از نداشتن بودجه کافی محصولاتی بخرید که بهترین کیفیت را دارند و از بهترین متریال ساخته شدند. هزینه آن ها را در چند ماه و خورد خورد پرداخت خواهید کرد.

مواد اولیه و ابزار مورد استفاده برای ساخت تختخواب ها، معمولاً وارداتی هستند و در اثر بالا رفتن نرخ دلار، افزایش قیمت خواهند داشت. امروز که اقدام به خرید اقساطی تخت خواب دو نفره و یک نفره نمایید، محصولات مورد نظر خود را با قیمت همین امروز می خرید و چند ماه دیگر، نیازی نیست که بخواهید هزینه بیشتر برای خریدنشان پرداخت کنید.

 

نکات قابل توجه برای خرید تختخواب به صورت اقساطی

وقتی که تصمیم به خرید قسطی تخت خواب دو نفره و یک نفره می گیرید، باید مواردی را در نظر داشته باشید که عبارتند از:

  1. توجه کردن به ابعاد اتاق و سایر وسایل: برای اینکه بتوانید بهترین تخت را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید، اهمیت دارد که اندازه های اتاق و وسایلی که در آن استفاده می کنید را در نظر بگیرید. بدین ترتیب، از جا کم آوردن برای گذاشتن همه وسیله های ضروری و دکوری جلوگیری می کنید. در صورتی که در طول روز می خواهید از فضای کف اتاق استفاده مفید داشته باشید، سراغ مدل های تاشو تخت ها بروید.
  2. زیبایی: یکی از عوامل زیباتر کردن محیط اتاق خواب، تخت خواب است. وقتی به فروشگاهی می روید تا خرید قسطی تخت خواب دو نفره و یک نفره داشته باشید، مدل های با طراحی های خاص را انتخاب کنید. مثلا سراغ تختی بروید که تاج نسبتاً بلند دارد یا تخت باکس ها را انتخاب کنید که بدنه چوبی یا فلزی و رویه چرمی یا پارچه ای دارند.
  3. احساس آرامش: تختخواب باید طوری ساخته شود که شما با دراز کشیدن روی آن، کاملاً احساس آرامش کنید. بخشی از این احساس را با عدم شنیدن سر و صدا از محصول و تکان نخوردن بیش از حد آن می توانید داشته باشید. تختی را بخرید که کفی آن حرکت های آزاردهنده نداشته باشد و پیچ ها و اتصالات آن جیر جیر نکند. اینگونه، دچار بدخوابی نمی شوید
  4. تناسب با سایز تشک: وقتی می خواهید خرید اقساطی تخت خواب دو نفره و یک نفره را انجام دهید، حتماً به ابعاد طولی و عرضی کفی تخت خواب و کلیت بدنه دقت کنید. این ابعاد، باید متناسب با انواع تشک دو نفره و یک نفره باشند؛ به طوری که تشک کاملاً فیکس و ثابت روی کفی قرار گیرد و به دیواره ها، نه خیلی نزدیک باشد و نه از آن ها خیلی دور. توجه به ارتفاع لبه های تخت هم فراموش نشود؛ چون تشک نباید خیلی پایینتر یا خیلی بالاتر از آن ها باشد.
  5. تعبیه کشو و طبقه: تعدادی حوله، پتو، لباس اضافی و غیره را همیشه در هر اتاقی می توانید ببینید که جایی برای قرار دادنشان پیدا نمی شود. این لوازم، به راحتی در کشوهای تخت ها جای می گیرند. ضمنا اگر امکان قرار دادن میز پاتختی و کتابخانه چوبی در اتاق ندارید، باید محلی را برای قرار دادن موبایل و کتاب های با ارزشتان داشته باشید. تعبیه طبقه در تاج تختخواب و زیر کفی تشک آن، این مشکل شما را به نحو احسن حل می کند. در هنگام خرید اقساطی تخت خواب دو نفره و یک نفره، بهتر است به سراغ مدل هایی بروید که کشو و طبقه دارند تا اتاق خوابتان مرتب و با نظم باشد.
  6. توجه به طرح و رنگ بدنه: تطابق اجزای دکوراسیون با یکدیگر، در طراحی داخلی اهمیت زیادی دارد. چه تخت را به عنوان اولین وسیله اتاق می خرید و چه قصد تعویض تختخواب فعلی تان را با مدلی جدیدتر دارید (و وسایل دیگر را نمی خواهید عوض کنید)، باید یکی از اولویت هایتان هماهنگی آن با سایر وسیله ها به لحاظ طرح و رنگ باشد.
  7. سبک طراحی داخلی: کلاسیک، مدرن یا مینیمال بودن دکوراسیون اتاق را حتماً در زمان خرید قسطی تخت خواب دو نفره و یک نفره مد نظر داشته باشید. هماهنگی اثاثیه اتاق با سَبک طراحی اش، اهمیت زیادی دارد و موثر در چینش درست محیط است.
  8. متریال با کیفیت: هنگام خرید قسطی تخت خواب دو نفره و یک نفره، به متریال استفاده شده برای ساخت آن دقت کافی داشته باشید. این متریال، تضمین کننده کیفیت بالای محصول هستند. به دنبال کیفیت بالا، دوام و مقاومت حداکثری می آید. پس محصولی بخرید که بدنه اش از چوب با تراکم بالا یا فلز ضد زنگ و خوردگی ساخته شده باشد. در صورت وجود تاج در تختها، دقت کنید که آیا پشتی نرم و اسفنجی در این بخش وجود دارد یا خیر. در صورت وجود آن، توجه به مرغوب بودن اسفنج و جنس رویه ها هم مهم است. البته ابزار دیگری هم استفاده می شود تا شما یک تخت خواب بادوام تحویل بگیرید. از جمله این ابزار می توانیم به ریل و دستگیره کشوها، اتصالات و پیچ های مورد نیاز برای اتصال تاج و لبه ها به بدنه اشاره کنیم.

کلام آخر

بر هیچکس پوشیده نیست که کیفیت متریال وارداتی درجه یک طوری است که با استفاده از آن ها، بهترین محصولات را می توان تولید کرد. اما کاهش قدرت خرید مردم در اثر مشکلات بی وقفه مالی در کشور، مسئله ای است که به یک بحران تبدیل شده و سنگ بزرگی بر سر راه آن هاست که نمی گذارد لوزم و وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند. در این حالت ایده آل ترین راه حلی که می توانیم به شما معرفی کنیم، خرید قسطی تخت خواب دو نفره و یک نفره از فروشگاه سه گامه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *