مقالات سه گامه

خرید اقساطی سرویس خواب دو نفره و یک نفره

خرید اقساطی سرویس خواب دو نفره و یک نفره

اهمیتی که انتخاب سرویس خواب مناسب دارد، بر هیچکس پوشیده نیست. برای خرید وسایلی که در این ست وجود دارد، هم داشتن اطلاعات کافی از متریال به کار رفته در تولیدشان لازم است و هم باید بودجه کافی برای خریدنشان داشته باشید. مورد اول را با کمی جستجو در منابع اینترنتی و سوال پرسیدن از فروشنده ها می توان حل کرد. اما دستیابی به مورد دوم یعنی بودجه کافی سخت است و باعث می شود که افراد روی به خرید محصولاتی با کیفیت پایین بیاورند. باید به شما بگوییم که انجام چنین کاری اشتباه است و بدون شک، تنها راه حل نیست. با فراهم شدن امکان خرید اقساطی سرویس خواب دو نفره و یک نفره، شما به آسانی قادر به پیدا کردن و خرید کالاهایی هستید که کیفیت عالی و طرح و رنگ دلخواه خواهید بود.

اهمیت خرید سرویس خواب با کیفیت به صورت اقساطی

متاسفانه، امروزه هزینه های زندگی با سرعت سرسام آور و زیادی در حال بالا رفتن است. همین مسئله، سبب می شود که بیشتر افراد به سختی بتوانند از پس جمع و جور کردن هزینه ها و کسب درآمد کافی بربیایند. با توجه به اینکه وسایل اتاق خواب از واجبات زندگی هستند، فروشندگان راه چاره را در خرید اقساطی سرویس خواب دو نفره و یک نفره از سوی مشتریان و پرداخت وجه آن در بازه های زمانی منظم و بعضاً طولانی دیده اند.

خرید قسطی سرویس خواب دو نفره و یک نفره، از جهات بسیاری اهمیت دارد. مهمترین دلیل را می توانیم در دوام و کارایی محصولات مختلف آن ها بدانیم. شاید شما برای ایجاد تنوع لازم باشد وسایل سالن پذیرایی مانند ست مبل را بعد از چند سال با مدل جدیدی عوض کنید؛ اما برای اتاق خواب، این ضرورت وجود ندارد. اثاثیه اتاق بیشتر از اینکه بخواهند هدیه دهنده زیبایی باشند، باید در جهت آرامش و راحتی شما به کار گرفته شوند. پس نباید طوری باشند که بعد از مدت کوتاهی استفاده، از بین بروند و شما برای خرید مدل های جدید از آن ها، مجبور به پرداخت هزینه های گزاف شوید. پس حتما خرید محصولات با کیفیت بالا را در نظر داشته باشید. امکان پرداخت چندمرحله ای آن ها، باعث می شود که دغدغه پرداخت هزینه شان را نداشته باشید.

دیگر دلیل با اهمیتی که برای تمایل افراد به خرید اقساطی سرویس خواب دو نفره و یک نفره می توانیم بگوییم، مسئله بروز تورم است. گرانی روزافزون مواد اولیه مانند چوب، باعث می شود که محصولات مُدام افزایش قیمت داشته باشند. لذا این نگرانی پیش می آید که در صورت زودتر نخریدن ست اقلام چوبی خواب، با افزایش قیمت بی سابقه مواجه شده و دیگر نمی توانیم محصولات دلخواهمان را بخریم. در صورتی که زودتر برای خرید سرویس خواب خود با قیمت فعلی و به صورت قسطی اقدام کنید، بعدها نیازی به پرداخت هزینه بیشتر به دلیل تورم روزافزون ندارید و از این بابت، خیالتان راحت می شود.

نکات مهم برای خرید قسطی سرویس خواب دو نفره و یک نفره

در مواردی که لازم است همه وسایل اتاق یکجا خریداری شود مثل وقتی که در حال خرید جهیزیه اید یا می خواهید اتاق فرزندتان را برای دوره بزرگسالی اش آماده کنید، توصیه می شود به خرید انواع سرویس خواب فکر کنید. برای انتخاب درست تکه های مختلف این ست ها، توجه به نکات زیر اهمیت دارد:

  • دوام و کیفیت

هنگام خرید اقساطی سرویس خواب دو نفره و یک نفره، دقت کنید که اجزای آن باید از متریال با کیفیت ساخته شوند تا دوام بالایی داشته باشند. معمولاً تاکید روی استحکام بالای تخت بیشتر است؛ چون وزن تشک و فرد یا افراد استفاده کننده روی کفی آن می آید و در صورت ضعف ساختار بدنه، با مشکلاتی مانند ترک برداشتن آن و تراشیدن هزینه اضافی برای تعمیرش مواجه خواهید شد. اما سایر وسیله ها مانند کمد و دراور (در بخش کفی کشو و طبقات) و میز تحریر یا میز آرایش (در بخش صفحه) هم باید مقاومت زیادی از خود نشان دهند.

در سرویس خواب های کلاسیک، از فلز و چوب طبیعی برای ساخت بدنه استفاده می شود. اما در تولید بدنه سرویس خواب های مدرن، غالباً چوب mdf با تراکم بالا و ضخامت مناسب به کار می رود.

  • تناسب با ابعاد محیط

اندازه گیری دقیق محیط برای انتخاب ست وسایل اتاق خواب پیش از خرید قسطی سرویس خواب دو نفره و یک نفره، از اهمیت بالایی برخوردار است. اندازه بخش های مختلف را از قبل داشته باشید تا وسیله های اشتباه انتخاب نکنید و موجب کمجا و شلوغ شدن محیط اتاق نشوید.

  • کشو هر چه بیشتر باشد، بهتر است

برای ذخیره کردن اصولی لوازم ضروری خود، باید جا به اندازه کافی داشته باشید. توجه کنید که کمد و دراور شاید نیاز شما به جا برای گذاشتن لوازمتان را رفع کنند، اما بد نیست که به فکر داشتن جای بیشتر باشید. در هنگام ثبت سفارش خرید اقساطی سرویس خواب دو نفره و یک نفره، قادر به ثبت درخواست برای تعبیه کشو زیر تختخواب آن هستید.

  • سبک طراحی داخلی

اینکه اتاق شما از چه نوع سَبک دکوراسیونی پیروی می کند، راهگشای شما در انتخاب درست وسایل آن است. از این موضوع غافل نشوید.

  • ترکیب رنگ صحیح

وقتی اقدام به خرید قسطی سرویس خواب دو نفره و یک نفره می نمایید، باید توجه داشته باشید که می خواهید چه نوع رنگ هایی در محیط به کار رود. اگر طرفدار چند طیف مختلف از یک رنگ هستید، ترکیبی از تیرگی و روشنی را به کار ببرید. به سن و سال صاحب اتاق هم توجه کنید. برای بزرگسالان، رنگ های روشن قابل استفاده است. ولی اگر بچه کوچک دارید و روی نظافت حساس هستید، پیشنهاد ما روی آوردن به رنگ های تیره برای وسیله های چوبی اتاق و به کار بردن رنگ های شاد در لوازم تزئینی مثل فرش و پرده است.

خرید اقساطی سرویس خواب دو نفره و یک نفره

خرید اقساطی سرویس خواب دو نفره و یک نفره از سه گامه

سرویس خواب ها معمولاً متشکل از چند وسیله هستند که در کنار یکدیگر، یک مجموعه کامل را برای اتاق خواب به وجود می آورند. تمامی وسایلی که در یک سرویس خواب یک نفره و دو نفره وجود دارد را می توانید با پرداخت چند قسط بخرید. جدول زیر، نشان دهنده وسیله هایی است که در زمان جستجو برای خرید قسطی سرویس خواب دو نفره و یک نفره از فروشگاه اینترنتی سه گامه به آن ها بر می خورید.

اقلام سرویس خواب

سرویس خواب یک نفره

سرویس خواب دو نفره

تخت خواب یک نفره

تخت خواب دو نفره

میز آرایش / دراور

میز آرایش / دراور

میز پاتختی

میز پاتختی

کمد لباس

کمد لباس

کتابخانه

میز تحریر / میز کامپیوتر

گاهی میز تحریر یا کامپیوتر، کتابخانه، پاف و آینه قدی هم در سرویس خواب های دو نفره وجود دارد؛ اما فقط در برخی از آن ها.

نحوه خرید اقساطی سرویس خواب دو نفره و یک نفره از سه گامه

بعد از گرفتن اندازه های دقیق اتاق خواب، نوبت به انتخاب محصولات مورد نیاز می رسد. برای شروع پروسه خرید به صورت قسطی ابتدا به سایت «ازکی‌وام» رفته و به پنل کاربری خود وارد شوید. سپس به سایت «سه گامه» برگردید و سرویس خواب دلخواهتان را انتخاب نمایید. بعد از اینکه کالا یا کالاهای انتخاب شده به «سبد خرید» منتقل شدند، با زدن گزینه «ادامه جهت تسویه حساب»، به صفحه ای برای وارد کردن مشخصات فردی خود هدایت می شوید. پس از وارد نمودن مشخصات (نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی محل دریافت سفارش، شماره تلفن همراه و غیره)، حالا قادر به انتخاب نحوه پرداخت وجه فاکتور هستید. به جهت خرید قسطی سرویس خواب دو نفره و یک نفره از سایت ما، روی گزینه «پرداخت اعتباری ازکی‌وام» کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *