خرید میز اپن و بار ، دیگر به یکی از خریدهای واجب برای خانه های بزرگ و مدرن بدل شده است. معمولا طراحان دکوراسیون داخلی با دیدن فضایی خالی در خانه های متراژ بالا و مدرن، اولین پیشنهادشان استفاده از این محصول در آن قسمت خالی است. این موضوع، تنها به خانه ها محدود نمی شود. کسانی که کسب و کارهایی شلوغ و پر رفت و آمد (با مشتریان زیاد) دارند و فضای کارشان از ابعاد گسترده ای نیز برخوردار است و مشتریان آن ها هم باید برای رسیدن نوبت شان منتظر بمانند، همیشه به دنبال ایجاد یک فضای مطلوب برای راحتی مشتریان خود در زمان انتظار هستند. اصلی ترین پیشنهاد برای آن ها نیز استفاده از این میزها است تا بتوانند روی آن ها لوازم پذیرایی بگذارند و نتیجه آن را با استقبال گسترده تر مشتریانشان مشاهده کنند. سالن های زیبایی و مراقبت های پوستی، مطب های پزشکی، دفاتر خصوصی و دیگر مکان های دارای دکور اداری ، می توانند از این وسیله برای ارتقا فروش خود و همچنین ایجاد فضایی دلنشین در محل کار استفاده نمایند.

میزهای بار و اپن ، انواع مختلفی دارند که برای شناخت دقیق تر آن ها و داشتن تجربه خریدی رضایت بخش، بهتر است با ما همراه باشید تا در ادامه نکات جزئی را درباره این محصولات با یکدیگر بررسی کنیم.

چرا استفاده از میز اپن و بار پیشنهاد می شود؟

معمولا افراد زیادی به این تمایل دارند که به متفاوت بودن از لحاظ مثبت شناخته شوند. این تعریف می تواند در مورد خانه افراد نیز صورت بگیرد. مثلا قطعا شما هم کسی را می شناسید که معتقدید دکوراسیون خانه او با باقی خانه هایی که تا به حال دیدید، تفاوت دارد و دوست دارید خانه ای مشابه او و یا حتی بهتر داشته باشید. یکی از مشخصه هایی که در ایجاد خانه ای متفاوت نقش چشمگیری دارد، استفاده از میز اپن و بار است.

اگر به مهمان نوازی و میزبان برجسته بودن معروف هستید، این وسیله فضایی را در خانه شما ایجاد می کند که احتمالا موجب می شود دیگر مهمانان خانه شما را ترک نکنند و خرید این میز شما را به دردسر بیاندازد. گذشته از شوخی، با استفاده از این محصول شما می توانید شب های طولانی و سرد پائیز و زمستان را به همراه عزیزان خود و یا دوستان و مهمانانتان به شب هایی گرم و دلچسب بدل کنید و همچنین فضایی زیبا و دلنشین را در خانه خود ایجاد کنید تا با هر بار دیدن آن شادی و نشاط وجود شما را فرا گیرد.

خرید انواع میز اپن و بار

این محصولات، معمولا به صورتی طراحی و تولید می شوند که دارای سطح برای گذاشتن لوازم و قفسه مخصوص قرار دادن بطری و دیگر اقلام باشند. حالت دیگری هم وجود دارد؛ میز بار به شکل کنسول با تعداد قفسه های درب دار و کشو ساخته می شوند. یکی از دلایلی که کلمه بار به نام این محصول اضافه می شود، قفسه های مخصوصی است که برای نگهداری و گذاشتن بطری ها از آن استفاده می شود. دلایل دیگر، مربوط به امکانی است که این محصول در اختیار افراد قرار می دهد. می توانید نوشیدنی یا مواد غذایی را روی این میز ها سرو کنید و یا اگر به شکل کابینت آشپزخانه باشد، مقدمات تهیه نوشیدنی و اغذیه را روی آن ها فراهم نمایید.

فروشگاه اینترنتی سه گامه، مجموعه ای کامل از انواع مختلف این محصول را با قیمت های مناسب در اختیار مشتری قرار می دهد. این میزهای اپن که غالبا از چوب (بیشتر ام دی اف) ساخته شدند، توسط پرسنل ماهر برندهایی مثل راتیناج ساخته می شوند. مشتریان، می توانند سفارش خرید خود را هم به شکل حضوری ثبت کنند و هم آنلاین. اگر تمایل به ایجاد تغییرات در ابعاد، طرح و رنگبندی محصولات ما دارید، این امکان برای شما فراهم شده است.